Ticker

6/recent/ticker-posts

Mahu Cuba KFC Crispy Herbs Prawn? Untuk Pencinta Makanan Laut, Anda Perlukan Ini


Anda sudah bosan dengan menu yang ada di KFC yang sama pada setiap minggu? Tidak tahu untuk hidangan makanan di musim perayaan Krismas kali ini? 

Mencari cara untuk membuatkan percutian anda lebih istimewa pada tahun ini? Cuba anda dapatkan Bucket Holiday baharu keluaran KFC kali ini!


Apa kata anda ke KFC berdekatan untuk merasai menu baharu untuk cuba makan KFC Crispy Herbs Prawn di sana.

Ia juga diisi dengan kegemaran pilihan KFC anda termasuk ayam goreng crispy yang sedap, kentang goreng dan minuman ringan. Dan, anda juga akan dihidangkan dengan menu special, Crispy Herbs Prawn yang sangat enak dan juicy!


Ia sangat sempurna untuk dijadikan perkongsian hebat Bucket Holiday anda. Terdapat 3 pilihan saiz Bucket yang berbeza anda boleh cuba iaitu:

  • 5-piece Bucket (RM34.90, for 2-3 pax): 5 pieces of fried chicken, 5 pieces of Crispy Herb Prawns, a large serving of whipped potatoes, and two regular Lipton iced lemon teas.
  • 9-piece Bucket (RM51.90, for 4-5 pax): 9 pieces of fried chicken, 5 pieces of Crispy Herb Prawns, a large serving of whipped potatoes, and a 1.5 litre bottle of Pepsi.
  • 15-piece Bucket (RM84.50, for 7-8 pax): 15 pieces of fried chicken, 10 pieces of Crispy Herb Prawns, a large serving of whipped potatoes, and a 1.5 litre bottle of Pepsi.


KFC juga menawarkan PERADUAN yang berterusan di mana anda diberi peluang untuk memenangi beberapa hadiah lumayan termasuk menaiki belon udara panas bersama rakan-rakan ataupun keluarga. 

Maklumat lanjut mengenai PERADUAN yang ditawarkan KFC, boleh lah klik di banner bawah ini.

 Mahu Cuba KFC Crispy Herbs Prawn? Untuk Pencinta Makanan Laut Anda Perlukan Ini

Post a Comment

1 Comments

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)