Ticker

6/recent/ticker-posts

Nak Ekstra RM20,000 Menanti Setiap Minggu Di Shell Malaysia

KUALA LUMPUR, 3 Disember 2019 - NakEkstra RM20,000? | Shell Malaysia pada hari ini dengan rasminya mengumumkan pelancaran kempen terbarunya iaitu 'NakEkstra RM20,000' di mana kempen ini bertujuan memberi rakyat Malaysia semangat baru untuk Tahun 2020.

Ketika rakyat Malaysia sedang mempersiapkan diri untuk tahun baru, tidak dapat dinafikan beberapa aspek yang membimbangkan yang berlaku dalam minda kebanyakan orang Islam. Satu kajian mendapati bahawa 86% rakyat Malaysia bimbang tentang kos sara hidup yang semakin meningkat manakala baki 74% adalah kehilangan sumber pendapatan yang tidak dijangka. Wawasan 2020 menyokong kempen 'NakEkstra RM20,000' yang mana memberi peluang kepada rakyat Malaysia untuk membawa pulangan RM20,000 dan membolehkan mereka merancang untuk perbelanjaan tahun 2020.

Bagi meraikan kerjasama ini, bermula 1 Disember 2019 sehingga 9 Februari 2020, para pelanggan Shell berpeluang memenangi peraduan "ToCash Extra" sebanyak RM20,000 setiap minggu dan hadiah utama RM20,000 serta Shell turut memberi RM1,000 kepada 20 pemenang hadiah secara mingguan.

Shairan Huzani Husain, Pengarah Urusan Shell Malaysia Trading Sdn Bhd dan Shell Timur Sdn Bhd, berkata, "Sama seperti Shell FuelSave95, bahan bakar yang direka untuk bergerak lebih jauh, kami berharap lebihan tunai sebanyak RM20,000 akan membantu para pelanggan mengejar perkara yang penting kepada mereka."

"Sama ada ia memulakan dana kolej untuk anak-anak anda, lawatan Umrah, membayar bil, atau bayaran pendahuluan untuk sebuah kereta baru, Shell mahu memberi pelanggan peluang untuk pergi lebih jauh dan memulakan tahun pada catatan yang tinggi," katanya. tambahnya.


Bagi mengambil bahagian dalam kempen 'NakEkstra RM20,000', para pelanggan hanya perlu mengambil masa dua langkah mudah ini.

Langkah 1 : Pelanggan perlu membelanjakan minimum RM40 dalam satu resit di stesen Shell di seluruh negara.
Langkah 2 : Pelanggan perlu menyerahkan butiran mereka melalui borang peraduan fizikal dengan resit atau pengimbasan kod QR untuk menghantar butiran dan resit dalam talian.

Pelanggan yang turut serta berada dalam perjalanan untuk memenangi hadiah wang tunai mingguan setelah dua langkah ini selesai.

Selaras dengan tema "EKSTRA", Shell juga menawarkan ganjaran tambahan kepada pelanggan pada bulan Disember ini dengan kerjasama Touch'nGo dan BonusLink.

Bermula 1 Disember 2019 sehingga 9 Februari 2020, pelanggan akan menerima rebat RM5 tambahan apabila mereka membelanjakan minimum RM40 di Shell dengan menggunakan kaedah bayaran Touch 'n Go eWallet. Tawaran istimewa ini terhad kepada dua pembayaran balik bagi setiap Touch'nGo eWallet account sebulan dan hanya untuk 300,000 transaksi pertama di Shell. Grab cashback anda sekarang sebelum terlambat!

Selain itu, Shell juga menawarkan ganjaran tambahan kepada pelanggan setia melalui BonusLink. Pada 4, 5 dan 6 Disember 2019, pelanggan akan menerima 10xBonusLinkPoints untuk setiap satu liter bahan api yang dibeli dengan meleretkan BonusLinkCard di mana-mana stesen Shell di seluruh negara, iaitu 10 kali tambahan daripada tawaran mata biasa. Selepas itu, pada 12 Disember 2019, pelanggan juga boleh menebus Mata BonusLink mereka di Shell untuk menerima rebat 50% bagi membolehkan anda pergi lebih jauh dengan Points.

Maklumat lanjut mengenai tawaran di Shell, boleh layari

Post a Comment

1 Comments

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)