Ticker

6/recent/ticker-posts

Menangi Percutian Impian Ke Club Med Phuket dan Cherating dengan Jabra

Ketika tahun semakin menghampiri ke penghujungnya, ramai di antara kita sebenarnya memerlukan rehat yang secukupnya, seketika untuk berehat dan meremajakan diri. 

Club Med Phuket, Thailand

Apakah cara terbaik untuk menyambut musim cuti kali ini?

Jom sertai 'JOM CUTI! Peraduan CABUTAN BERTUAH' yang dibawakan kepada anda oleh Jabra, syarikat pembuat dan penyelesaian kerja audio dan hibrid serta Club Med, resort premium untuk percutian keluarga di seluruh dunia.

Hadiah utama berupa penginapan 4 hari 3 malam untuk dua orang dewasa dan bernilai sehingga RM5,600. Dalam memenangi hadiah utama ini, pemenang bertuah akan dapat berehat di Bilik Superior di Club Med Phuket di Thailand. Ini memberikan satu pengalaman luar biasa dalam menerokai Pulau Phuket yang indah dan terkenal dengan pantai yang menakjubkan, budaya yang meriah serta mesra keramahan.

Club Med Phuket, Thailand

Hadiah kedua pula menawarkan peluang kepada seorang pemenang bertuah untuk menikmati penginapan 3 hari 2 malam untuk dua orang dewasa di Bilik Superior di Club Med Cherating di Malaysia. Bernilai RM3,000, nantikan pantai Laut China Selatan yang tenang dan mengundang pemenang untuk menikmati rehat yang mendamaikan.

 
Club Med Cherating, Malaysia

Selain itu, hadiah ketiga dalam peraduan itu ialah Apple Watch SE, bernilai sehingga RM1,199 seunit. Apple Watch SE, dengan ciri termaju dan keupayaan penjejakan kesihatannya, disepadukan dengan lancar ke dalam kehidupan harian seseorang, meningkatkan produktiviti dan kesejahteraan keseluruhan.

Akhir sekali, sepuluh pemenang bertuah akan berpeluang memenangi hadiah saguhati; pemenang akan dianugerahkan Pin Tambah Nilai Touch 'n Go RM88 yang berharga. Ganjaran serba boleh ini boleh digunakan untuk aktiviti harian, daripada menyelesaikan caj tol dengan mudah kepada menikmati pengalaman masakan yang menarik. Ia adalah hadiah yang praktikal dan bernas untuk meningkatkan rutin harian.

Penyertaan dalam 'JOM CUTI! Peraduan CABUTAN BERTUAH' dimudahkan dengan dua langkah mudah sahaja iaitu

Langkah 1:

Peserta boleh memilih daripada pilihan model Jabra Elite Series yang disenaraikan di bawah untuk diterokai dan dibeli untuk menyertai pertandingan.

Jabra Elite Series

Pricing

Elite 4

RM529

Elite 5

RM699

Elite 7 Active

RM899 

Elite 7 Pro

RM999

Elite 8 Active

RM1,049

Elite 10 

RM1,299

Langkah 2:

Selepas pembelian, peserta dikehendaki mengimbas kod QR yang disediakan, mengisi butiran mereka dan melampirkan resit pembelian sebelum menyerahkan borang. Proses yang diperkemas ini memastikan penyertaan aktif dalam peraduan, membawa peserta lebih dekat dengan prospek untuk menjadi salah seorang pemenang bertuah.

Dijadualkan selama dua bulan bermula 1 November 2023 hingga 31 Disember 2023, peraduan ini menjanjikan hidangan yang menarik pada tahun 2024 untuk semua peserta. Adalah penting untuk ambil perhatian bahawa lebih ramai peserta fon telinga yang luar biasa ini memperoleh, lebih besar peluang untuk mendapatkan percutian yang tidak dapat dilupakan dan hadiah berharga. Tertakluk pada terma & syarat*

Terms & Conditions: 

1. Travel by 31 December 2024; no further extension applies.
2. Voucher is not valid during high occupancy dates as per Club Med’s calendar.
3. Voucher excludes land transfers, ferries, flights, and spa/boutique purchases.
4. Club Med only accepts bookings made 30 days before departure.
5. Room confirmation is subject to availability at Club Med’s discretion, blackout dates may apply.
6. Voucher is non-transferable, non-refundable, not for sale, cannot be exchanged for cash and cannot be used with other promotions or discounts.
7. This voucher and the winner’s identification must be presented for verification when claiming your prize.
8. Amendment or cancellation is subject to Club Med's standard terms and conditions. 

Club Med's regular Terms and Conditions apply. For a full list of terms and conditions, please refer to clubmed.com.my.


Ikuti maklumat lanjut berkaitan peraduan dan lain-lain di

Instagram (@jabra_my)
https://instagram.com/jabra_my

Facebook (@Jabra)
https://www.facebook.com/JabraMalaysia

Tiktok (@jabra_my)
https://www.tiktok.com/@jabra_my

Post a Comment

0 Comments