Ticker

6/recent/ticker-posts

Nikmati Dunia Anda Dalam Ultra HD 4K 60FPS Dengan Infinix ZERO 30 5G

Infinix, peranti terkemuka dalam industri telefon pintar teruja ingin mengumumkan pelancaran Infinix ZERO 30 5G hari ini di Malaysia, bertepatan dengan bermulanya Pertandingan Vlogging ZERO 30 5G yang akan berlangsung sehingga 3 Disember 2023. Infinix ZERO 30 5G merupakan telefon pintar pertama yang menampilkan kamera menghadap hadapan dengan Ultra HD 4K 60FPS bersama keupayaan video dalam julat harganya. Ia turut menampilkan pelbagai teknologi pengeluaran video yang unik. Peranti ini boleh didapati hari ini pada harga RM1,299.

Infinix berdedikasi untuk menyemarakkan imaginasi dan memperkasakan kreativiti. Infinix ZERO 30 5G menawarkan teknologi kamera inovatif yang membolehkan individu menangkap, mencipta dan berkongsi apa sahaja dengan cara yang tidak pernah mereka sangkakan. 

Capture Every Moment with Unparalleled Clarity

Dengan 4K pada 60FPS, ZERO 30 5G membolehkan individu terlibat dalam aktiviti pasca pengeluaran yang dahulunya hanya boleh diakses oleh profesional. Ciri ini mewakili kemasukan terobosan dalam ZERO 30 5G yang menawarkan pengguna platform yang tiada tandingan untuk menangkap, mencipta dan berkongsi kandungan. Oleh itu, ciri ini membolehkan pengguna merakam video dalam resolusi tinggi yang sangat menakjubkan.

ZERO 30 5 G juga mempunyai sistem Dual Micro-slit Flash di mana ia adalah ciri fotografi cahaya malap yang inovatif yang disepadukan ke dalam persediaan kamera hadapan telefon pintar yang terdiri daripada dua strategik unik dengan LED diposisikan. Begitu juga, rakaman kamera dwi yang menggunakan kedua-dua kamera hadapan dan belakang, turut menyediakan perspektif yang menyeluruh. 

Ia turut dilengkapi dengan ciri PDAF (AutoFokus Pengesanan Fasa) iaitu teknologi Auto Focus yang pantas dan tepat menggunakan piksel tertentu untuk pengesanan fasa pada penderia imej dan seterusnya membolehkan pelarasan fokus yang cepat dan tepat untuk setiap bingkai.

Vlogger dapat alami tahap profesionalisme dan kreativiti baharu dengan merakam nisbah aspek sinematik 2.35:1 yang tulen dan dilengkapi dengan daya tarikan Gaya Filem yang mempesonakan.

Gabungan berkuasa ini berfungsi sebagai satu kejayaan untuk penggambaran, serta-merta berubah kandungan harian ke dalam naratif yang menawan secara visual. Selain itu, teknologi HDR dipertingkatkan kualiti imej keseluruhan dengan mengekalkan kedua-dua butiran yang paling terang dan paling gelap dalam pemandangan.

Tambahan pula, Infinix ZERO 30 5G menampilkan kamera belakang 108MP, menggabungkan kedua-dua OIS dan EIS teknologi yang memastikan tangkapan imej yang stabil dengan lebih banyak cahaya semasa pendedahan yang lebih lama, terhasil dalam waktu malam yang lebih baik dan foto dalaman.

Direka dengan teknologi kamera canggih, ZERO 30 5G termasuk 1/1.67 & sensor dan bukaan F1.65 yang membolehkan sensor menangkap jumlah cahaya yang lebih besar serta tajam dan jelas. Adaptive Pixels 9 in 1 Tech menambah lebih terperinci pada gambar dan menangkap warna itu serta memenuhi pengguna dan juga keperluan dalam keadaan pencahayaan yang berbeza. Ini menghasilkan latar belakang kabur yang menyeronokkan (bokeh) bilamana kita merakam potret atau subjek dalam jarak yang dekat.

Infinix ZERO 30 5G juga dilengkapi dengan kanta zoom ultra lebar dengan medan pandangan lebar 120° yang menyediakan pengguna untuk menangkap lebih luas perspektif berbanding dengan kanta standard.

Begitu juga, Zoom Tanpa Lossless Infinix ZERO 30 5G tiga kali ganda menggabungkan kanta kamera yang berbeza seperti kanta sudut lebar dan kanta telefoto, menyediakan zum optik pada pelbagai peringkat, termasuk 1x, 2x dan 3x.

Dengan memanfaatkan ciri canggih ini, jurugambar yang pakar dalam fotografi jarak jauh telah melakukan keupayaan untuk memperhalusi fokus dan komposisi, membolehkan mereka menangkap subjek pada berbeza jarak dengan ketepatan yang luar biasa sambil mengekalkan kualiti imej peringkat teratas.

Step into a world of captivating beauty

Model ZERO 30 5G merangkumi paparan 6.78 inci yang menetapkan standard baharu untuk kecemerlangan visual, menawarkan kadar segar semula 144Hz yang menakjubkan dan memastikan setiap bingkai muncul dengan lancar dan memberikan pengguna pengalaman paparan yang mengasyikkan. AMOLED 10-bit paparan boleh pergi lebih jauh dengan menggabungkan Gamut Warna DCI-P3 dan Algoritma Penentukuran, menjadikannya sesuai untuk tugasan yang memerlukan ketepatan warna yang luar biasa.

Dengan kecerahan puncak 950 nits dan nisbah kontras 10,000,000:1, ia memastikan kandungan kekal terang dan mudah dibaca walaupun dalam tetapan luar yang terang. Kemasukan Mod Kecerahan Tinggi meningkatkan lagi keterlihatan dalam keadaan pencahayaan yang mencabar. Paparan ZERO 30 5G diutamakan keselesaan pengguna dengan ciri seperti 2160Hz PWM Dimming dan Mod Penjagaan Mata, diperakui oleh TUV Rheinland yang mengurangkan kelipan serta meminimumkan keletihan visual.

Skrin Lengkung 3D Ultra Slim pada ZERO 30 5G ialah karya reka bentuk, menampilkan 3D yang elegan paparan melengkung ditetapkan pada sudut 60° yang anggun, mewujudkan peralihan yang lancar dari paparan ke sisi daripada peranti itu. ZERO 30 5G, seberat hanya 185g, menawarkan tontonan yang ringan dan mengasyikkan pengalaman dengan bingkai tipis 2.8mm disertai dengan nisbah skrin-ke-badan 92.7% dengan melengkung skrin dan reka bentuk bezel tipis.

Ignite Your Imagination with Stellar Performance

Telefon pintar ZERO 30 5G adalah kuasa besar teknologi dengan MediaTEk okta-teras yang teguh Chipset Dimensity 8020 yang mampu menangkap rakaman video 4K pada 60 FPS dengan merakam kualiti tinggi video dengan teras 4X Performance Cortex-A78.

Selain itu, teras 4X Cortex-A55 dikekalkan prestasi lancar yang membolehkan peralihan lancar antara aplikasi dan navigasi antara muka pengguna. Menerusi storan 256GB yang besar dan RAM Lanjutan 21GB (12 + 9 GB), pengguna mempunyai ruang storan yang cukup untuk gambar, video serta aplikasi yang dimuatnaik untuk kegunaan harian.

Teknologi Isyarat Ultra Kuasa (UPS) inovatif ZERO 30 5G meningkatkan isyarat dengan ketara melalui penerimaan dan kebolehpercayaan, memastikan sambungan kekal kukuh dan boleh dipercayai. Beroperasi pada XOS 13 termaju, yang dibina di atas rangka kerja Android 13 terkini, Infinix ZERO 30 5G memperkenalkan pembantu suara Folax yang dipertingkatkan, dikuasakan oleh ChatGPT. Apabila mencari perspektif vlogging lanjutan atau idea kreatif, pengguna hanya boleh bertanya, "Hai Folax, cadangkan sudut unik untuk vlog." AI Wallpaper Generator juga merupakan tambahan yang membolehkan pengguna mereka bentuk dan memperibadikan estetika peranti dengan kertas dinding menggunakan kata kunci. Selain itu, Smart Fungsi carian dalam galeri AI ialah satu lagi ciri penting yang membolehkan pengguna mencari imej dalam lebih 100 bahasa.

Mengenai bateri pula, ZERO 30 5G Infinix mempunyai bateri 5000mAh yang besar yang dipasangkan dengan teknologi Pengecasan Pintar 68W. Kecekapan teknologi ini mengambil 0% hingga 80% pengecasan hanya 30 minit, menawarkan hayat bateri yang dilanjutkan dan keupayaan pengecasan pantas. Pada dasarnya untuk ini, sistem Penyejukan Cecair Ruang Vakum direka bentuk untuk menghilangkan haba secara aktif, dan ia boleh mengurangkan suhu peranti sebanyak 7°C yang mengagumkan semasa sesi rakaman video 4K yang dilanjutkan.

Immerse in Crystal Clear Sound with Dual Speaker Hi-Res Audio and DTS

ZERO 30 5G membawa seni rakaman audio dan main semula ke tahap yang baharu dan membolehkan pengguna untuk menghidupkan semula ciptaan sinematik dengan kejelasan mendalam yang tiada tandingan. Sistem Audio Dwi Pembesar Suaranya tidak hanya meningkatkan main semula tetapi juga cemerlang dalam rakaman audio. Audio Hi-Res menyokong rakaman dengan kesetiaan yang luar biasa, mengekalkan nuansa bunyi dari bisikan yang paling lembut kepada yang paling gemuruh.

Tambahan pula, penyepaduan teknologi DTS dalam main semula meningkatkan pengalaman pengguna, mewujudkan pentas bunyi stereo yang mengasyikkan yang mengangkat kembali ke saat yang dirakam. Pada dasarnya, ZERO 30 5G dengan Dual Speaker Audio, Hi-Res dan DTS menawarkan pengalaman audio peringkat teratas yang tiada tandingan dalam dunia peranti mudah alih menjadikan setiap saat sebagai audio yang mengasyikkan.

Harga Infinix ZERO 30 5G

Infinix ZERO 30 5G

Online and Offline Sales Date

2nd November 2023 onwards

Sales Platform

Online: Infinix Official TikTok Shop

Offline: Infinix Malaysia Authorised Dealers

Colour Options

Golden Hour, Rome Green and Fantasy Purple

RRP

RM1,299

First Sale Gift (Infinix Malaysia Authorised Dealers Only)

Infinix black leather bag

(while stocks last)

 

Post a Comment

1 Comments

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)