Ticker

6/recent/ticker-posts

KOTAK Headlines At Asia Supermoto Championship's Concert


Jakarta's Female-fronted Alternative Pop/Rock Band
to Rock the Stage at Indonesia Round

JAWA TENGAH, INDONESIA, 11 OKTOBER 2017 - Selain perlumbaan adrenalin tinggi di antara pelumba-pelumba antarabangsa di pusingan Indonesia, FIM Asia SuperMoto Championship 2017, agenda Sabtu akan disimpulkan dengan catatan tinggi dengan prestasi oleh band Indonesia yang lagenda, KOTAK, yang akan berlaku pada 8:00 malam (+7.00GMT) di The Park Mall, Solo. Kemasukan untuk menonton perlumbaan dan konsert adalah percuma kepada semua pelawat.

"Kejohanan SuperMoto FIM Asia 2017 lebih daripada sekadar perlumbaan untuk penunggang profesional. Ia adalah kejohanan yang inklusif dan mesra keluarga yang merangkumi karnival dan konsert yang menyeronokkan. Kami berharap program-program ini akan meningkatkan penglibatan kami dengan masyarakat, dan memberi impak positif kepada semua pelawat di kejohanan kami, "kata Andrew Ching, Ketua Pegawai Eksekutif E-Plus Global Sdn Bhd.

KOTAK, sebuah band pop / rock alternatif wanita dari Jakarta akan mengadakan konsert selama sebulan untuk menghiburkan pengunjung. Kumpulan trio yang terdiri daripada Tantri Syalindri Ichlasari (Tantri) pada vokal, Swasti Sabdastantri (Chua) pada bass, dan Mario Marcella (Cella) pada gitar, terkenal dengan lagu-lagu mereka termasuk 'Pelan-Pelan Saja' '(Dalam Tindakan),' Masih Cinta ', dan' Tinggalkan Saja '.

Kumpulan yang memenangi pelbagai anugerah dengan berjuta-juta pengikut, telah melakukan banyak latihan dan dilakukan di pelbagai negara di Asia Tenggara. Debut pada tahun 2004 selepas memenangi pertandingan bakat The Dream Band di TV7 Indonesia, KOTAK memulakan perjalanan seumur hidupnya yang luar biasa termasuk satu pasukan dengan Simple Plan untuk versi baru 'Jet Lag' pada tahun 2011.

FIM Asia SuperMoto Championship 2017 akan bermula di The Park Mall, Kota Surakarta, Jawa Tengah, Indonesia pada 14 dan 15 Oktober 2017, dari jam 10:00 pagi hingga 6:00 petang.
Untuk maklumat lanjut, lawati www.supermotoasia.com.

Post a Comment

2 Comments

  1. kabar terakhir yang saya dengan Kikan mantan vokalis coklat jadi vokalis kotak, itu kata berita gosip, saya juga belum baca rilis resminya

    ReplyDelete
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)