Ticker

6/recent/ticker-posts

Koleksi Rizalman for Zalora 2018 Untuk Aidilfitri Ini

 
WoW!!! Itu yang Admin dapat gambarkan betapa cantiknya koleksi Rizalman for Zalora 2018 yang bakal menemui anda di Aidilfitri ini! Digayakan pula oleh si cantik manis, model-model tanahair, memang benar-benar kagum dengan rekaan bajunya dan terasa macam nak terus beli je. 


Koleksi pakaian-pakaian ini diperagakan secara rasmi dalam fashion show #rizalmanforzalora yang telah berlangsung pada 4 April 2018.

Ia sangatlah cantik dan tak sabar Admin rasa ingin memilikinya. Sekali imbas kelihatan Datuk Rizalman menggunakan fabric broked, sifon dan Indian fine cotton. Selain dari baju kurung, terdapat juga pilihan kaftan, kurung Pahang, kurung Kedah, tunik dan sebagainya. Terlalu banyak untuk disimpulkan. Apa kata Jom! Lihat sedikit koleksi pakaian yang telah diperagakan ini.
 









 
Nak tengok banyak lagi koleksi Rizalman for Zalora 2018 boleh jengah ke laman Instagram dan Facebook Datuk Rizalman Ibrahim.

Admin memang rasa win dan tak senang duduk dah ni dengan koleksi pakaian yang cantik-cantik tu. Wallawweeyyyhhhh… Admin dah boleh cari pakaian Aidilfitri dah ye. Hehehe… Jangan kecam taw! Hahaha…

Official Propa Photographer: Yusri Ibrahim

Post a Comment

5 Comments

  1. wow..cecantik semuanya...well..suka Izara Aishah menari bollywood tu..cantik sangat...

    ReplyDelete
  2. MMG MARVELOUS LA koleksi nye....rasa cam nk beli tpi cam agak mahal....

    ReplyDelete
  3. Menarik.... Tertarik...
    Koleksi dan modelnya😀😀

    ReplyDelete
  4. Cantiknya... tema sari ke tahun ni??

    ReplyDelete
  5. Cantiknya rekaan baju tu..koleksi yg menarik

    ReplyDelete
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)