Ticker

6/recent/ticker-posts

Pengalaman Menarik Bersama Malaysia Airports Sepanjang Ramadhan & Raya Dengan KUEHKITA dan BOOST


Dalam pelancaran "Ramadhan & Raya Celebration 2018" semalam (22/05/2018), Malaysia Airports bersama pasukan akan menyebarkan kegembiraan Ramadhan dan Raya dengan setiap koleksi kuih tradisional dan moden di Malaysia (KUEHKITA) dan juga tawaran rebate tunai dari APLIKASI BOOST.

Dalam sesi pelancaran tersebut, Malaysia Airports telah memulakan inisiatif untuk meningkatkan pengalaman para pelancong di setiap lapangan terbang antarabangsa dengan menganjurkan pelbagai aktiviti menarik yang disediakan bagi memberikan suasana yang tenang dan diperkaya dengan budaya dan sikap toleransi rakyat Malaysia.


Bermula dari 22 Mei hingga 24 Jun 2018, pelancong atau pengembara yang berhenti atau melalui Lapangan Terbang Antarabangsa KL (KLIA), KLIA2, Lapangan Terbang Antarabangsa Langkawi, Lapangan Terbang Antarabangsa Pulau Pinang, Lapangan Terbang Antarabangsa Kuching dan Lapangan Terbang Antarabangsa Kota Kinabalu boleh menikmati kepelbagaian aktiviti yang menarik ini untuk menyebarkan rasa semangat dan keseronokan di bulan Ramadhan dan perayaan Aidilfitri yang akan datang.

A colourful Marrakech yang diilhamkan oleh Marrakech ini akan menyediakan suasana yang cukup meriah dan menarik serta menawarkan beberapa tempat yang cantik untuk fotografi. Ia bertujuan kepada pelancong yang ingin menyimpan momen indah sewaktu di lapangan terbang.


Pengurus Besar Kanan Lapangan Terbang Malaysia untuk perkhidmatan komersil Nazli Aziz berkata, kempen Malaysia Airports 2018 Ramadhan & Raya adalah sebahagian daripada usaha berterusan Malaysia Airports untuk memenuhi namanya sebagai lapangan terbang antarabangsa.
"Kami percaya acara-acara seperti itu membantu meningkatkan pengalaman pelancong ke Malaysia. Suasana mesra yang kami buat menggariskan hospitaliti dan budaya Malaysia yang mesra. Ini adalah sejajar dengan matlamat kami untuk memberikan pengalaman terbaik untuk semua sebagai sebahagian daripada inisiatif Total Airport Experience yang berterusan kami, "katanya.
"Lebih penting lagi, kami percaya bahawa kerjasama kami tahun ini dengan Pusat Pembangunan Reka Bentuk Malaysia (DDEC) dan pembekal perkhidmatan e-wallet Boost akan menyumbang kepada hasil komersil serta memperkukuh imej Malaysia Airports sebagai hab atau destinasi bukan sahaja untuk perjalanan tetapi juga untuk runcit, masa lapang dan hiburan, "tambah Nazli.
Secara tidak langsungnya, melalui semua kempen dan kerjasama inovatif Malaysia Airports yang berterusan ini, ia telah memperlihatkan pertumbuhan jualan Tahun ke Tahun (YoY) sebanyak 10.25% pada Mac 2018. Kami mencatatkan sejumlah 23.85mil lalu lintas penumpang - pertumbuhan 4.8% berbanding YTD Mac 2017. Malaysia Airports akan terus memberikan nilai kepada tetamu dengan memastikan bahawa membeli-belah dan makan di Malaysia Airports bukan sekadar pengalaman yang menyeronokkan, tetapi lebih penting lagi, perkara yang benar-benar bermanfaat dan bermanfaat. 


Pengguna Android boleh memuat turun Boost dari Play Store sementara pengguna iOS boleh memuat turun dari App Store.

Untuk maklumat lanjut, sila layari 

Laman Web

atau ikuti Boost 

Facebook 

Instagram 

Post a Comment

0 Comments