Ticker

6/recent/ticker-posts

Trailer Filem Shazam! Penuh Aksi & Lucu

Filem Shazam bakal ditayangkan di seluruh pawagam pada 4 April 2019. Sebelum itu, jom bersama Portal Propa Rangers menyaksikan Trailer pendek dari Shazam!


Sinopsis Filem Shazam!

Film Shazam! (2019) mengisahkan tentang seorang anak yatim piatu bernama Billy Batson yang sering berpindah-pindah karena bermasalah sampai suatu hari ia bertemu dengan seorang penyihir yang membuatnya memiliki kekuatan kuasa.

Film superhero Amerika yang berdasarkan cerita komik DC comics ini diarahkan oleh David F. Sandberg yang bekerjasama dengan Peter Safran sebagai penerbit. Sebelumnya, pengarah yang satu ini pernah menggarap film Lights Out (2016) dan Annabelle: Creation (2017).

Film ini dibintangi oleh Asher Angel dan Zachary Levi yang berperanan sebagai Billy Batson atau Shazam. Mark Strong sebagai Dr. Thaddeus Sivana karakter antagonis yang merupakan salah satu orang terpintar yang menyalahgunakan kemampuannya untuh hal-hal jahat. Jack Dylan Grazer sebagai Freddy atau Frederic Freeman saudara angkat dan teman dekat Billy, Djimon Hounsou Sebagai The Wizard Shazam seorang penyihir yang mengubah Billy. Filem ini akan ditayangkan pada 4 April 2019. Jom tonton trailer lengkapnya sekarang!

Filem 
Shazam!

Pengarah
David F. Sandberg

Penerbit
DC Entertaiment

Pengedar
Warner Bros Pictures

Durasi
132 minit 

Barisan Pelakon 
Zachary Levi (Shazam), Mark Strong (Dr. Thaddeus Sivana), Djimon Hounsou (Sang Penyihir), Jack Dylan Grazer (freddy Freeman), Asher Angel (Billy Batson), Grace Fulton (Mary Bromfield), Ross Butler, Adam Brody dan Michelle Borth. 



Official Trailer Shazam!

Trailer Shazam penuh dengan penampilan luar biasa dari Asher Angel sebagai Billy Batson dan Zachary Levi sebagai Shazam dan turut padat dengan tribute film DC dan Watchmen (2009).


Apakah kesudahan yang akan berlaku pada Billy Batson dalam membela keadilan dalam filem ini? Saksikan tayangan filem penuh aksi ini di pawagam berdekatan anda dan kongsikan pengalaman anda di ruangan komen Portal Propa Rangers di bawah. Selamat Menonton!

 


Post a Comment

3 Comments

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)