Ticker

6/recent/ticker-posts

Memperkasa Ilmu Pemasaran Online Dalam Roket Pemasaran Momentum 2019 - Nak Tarik Pelanggan

Trend pemasaran dan pembelian pengguna telah berubah seiring peredaran zaman dan teknologi. Hari ini, ramai pengguna dah menggunakan info daripada online dan sekaligus mempengaruhi cara mereka membeli sesuatu produk atau perkhidmatan. Disebabkan itu, uaahawan perlu peka dan berubah menggunakan online untuk meningkatkan bisnes mereka.


Justeru itu, Najib Asaddok, Ketua Pegawai Eksekutif Momentum Internet Sdn Bhd dan juga merupakan Pakar Pemasaran Online dalam kalangan usahawan tempatan, melancarkan kempen ROKET PEMASARAN MOMENTUM 2019 - NAK TARIK PELANGGAN dengan yuran hanya RM1 serta turut membantu 50,000 usahawan terutamanya mereka yang mempunyai perniagaan supaya dapat memahami ilmu pemasaran online dan menarik ramai pelanggan.

Menurutnya lagi, angka 50,000 dipilih bersempena dengan ulang tahun ke-5 Momentum Internet Sdn Bhd ada tahun ini.


Siapa Najib Asaddok

Bertindak sebagai Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Momentum Internet Sdn Bhd, Najib Asaddok juga seorsng usahawan internet sejak 2009, trainer dan penceramah, penulis buku motivasi dan pemasaran Roket Emel, Roket Bisnes, Momentum Bisnes, Roket Pemasaran Momentum dan 4 Turbo Copywriting serta berpengalaman dalam dunia jualan sejak 2005 yang membantu kejayaan beliau dalam bisnesnya hari ini.

Beliau juga banyak membantu usahawan melalui siri latihan online di Facebook, Youtube dan siri e-mel kerana beliau sangat percaya, hidup manusia boleh berubah jika ada ILMU, KESUNGGUHAN dan sifat BERSERAH kepada Allah SWT. Tugas sebagai manusia hanya perlu LAKUKAN sahaja secara konsisten capai kejayaan.


Kenali Momentum Internet Sdn Bhd

Momentum Internet Sdn Bhd adalah sebuah syarikat yang ditubuhkan ads 07 Februari 2014, beralamat di 288, Jalan Lambak, 86000 Kluang, Johor. Penubuhan syarikat bertujuan membantu usahawan dan bisnes menggunakan sepenuh potensi pasaran online dengan hanya beberapa klik di Internet. 

Produk syarikat terdiri daripada sistem, latihan, coaching, apps, customer management system dan penerbitan bahan-bahan pemasaran online. Syarikat menggunakan kaedah online integrated marketing menggunakan fbads, emaol marketing dan kaedah referral.


Siri kelas Roket Pemasaran Momentum 2019 - Nak Tarik Pelanggan yang ditawarkan pada RM1 boleh terus daftar do laman web di bawah. Ini.


Post a Comment

2 Comments

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)