Ticker

6/recent/ticker-posts

Official Music Video Ukays - Terpaksa Ku Lepaskan


Assalamualaikum dan salam sejahtera guys! Setelah sekian lama kita menanti, akhirnya pada malam ini, 24 Jun 2019, Kumpulan Ukays me'release'kan Music Video untuk lagu berjudul "Terpaksa Ku Lepaskan". Lagu ini merupakan ciptaan penuh dari Amy Ukays.

Lagu Terpaksa Ku Lepaskan dikeluarkan oleh Rusa Music.

Dengar dan hayati Music Video Terpaksa Ku Lepaskan - Ukays

Komposer : Amy Ukays
Lirik : Amy Ukays
©2019 Rusa Music

Tak dapat ku lupakan kenangan kita
Saat bahgia di ketika bersama
Engkau dan aku berjanji kan setia
Sehingga ke penghujungnya

Tergamak engkau melukakan hatiku
Di saat aku memerlukan kasihmu

Ohh.. Sampainya hatimu
Meninggalkan diriku
Menyesalnya diri ku menyintai diri mu
Dengan setulus hati ku
Kini engkau bahagia berdua bersamanya
Sedangkan aku yang sengsara derita

Oh sayangku...
Sejujurnya aku tak bisa lepaskanmu
Kerna ku masih menyayangi diri mu
Cinta kasih ku hanya untuk mu

Dan tak sanggup aku
Untuk kali ini ku kehilangan mu
Tak termampu untuk ku melepaskan mu
Jangan kau pergi tinggalkan aku sayang

Aku merelakan demi kebahagiaan mu
Ku korbankan cinta ku untuk mu
Terpaksa ku lepaskan
Terpaksa ku tinggalkan
Diri mu oh sayang

Menyesalnya diri ku menyintai diri mu
Dengan setulus hati ku
Kini engkau bahagia berdua bersamanya
Sedangkan aku yang sengsara derita

Oh sayangku...
Sejujurnya aku tak bisa lepaskanmu
Kerna ku masih menyayangi diri mu
Cinta kasih ku hanya untuk mu

Dan tak sanggup aku
Untuk kali ini ku kehilangan mu
Tak termampu untuk ku melepaskan mu
Jangan kau pergi tinggalkan aku sayang

Aku merelakan demi kebahagiaan mu
Ku korbankan cinta ku untuk mu
Terpaksa ku lepaskan
Terpaksa ku tinggalkan
Diri mu oh sayang

Terpaksa ku tinggalkan
Terpaksa ku lepaskan
Selamat tinggal sayang...

Post a Comment

0 Comments