Ticker

6/recent/ticker-posts

Drama Meh Sandar Lagi Episod 1


Sebuah drama terbaru adaptasi novel "Meh Sandar Pada Aku" yang berjudul "Meh Sandar Lagi" karya Aifa Batrisya menemui penonton di slot Akasia Istimewa bermula semalam pada 28 Ogos 2017. Drama ini menemukan gandingan pelakon Aliff Aziz dan Mira FIlzah sebagai watak utama. Drama bersiri 8 episod ini diarahkan oleh Emi Suffian. Drama Meh Sandar Lagi kini boleh ditonton melalui laman sesawang http://proparangers.blogspot.com/ dan juga disiarkan di TV3 pada setiap hari Isnin hingga Khamis, jam 6.58 malam.

JUDUL : MEH SANDAR LAGI 
EPISOD : 8 episod 
TARIKH TAYANGAN : 28 Ogos 2017 
HARI / MASA : Isnin -Khamis, 6.58 petang 
SIARAN : Slot Akasia TV3 
PENULIS NOVEL : Aifa Batrisya 
SKRIP : Marr Mohammad 
PENGARAH : Emi Suffian Abd Sabhe 
TERBITAN : Zeel Production Sdn Bhd 
PELAKON : Mira Filzah, Aliff Aziz, Jaja Iliyes, Redza Rosli, Aishah Ilias, Asyraf Aley, Azri Iskandar, Badrul Muhayat, Raja Ema, Fiza Halim, Marr Mohamad, Fendi Seman, Aidit Noh, Haff Ridzuan, Ustaz Nazeri Md Isa, Halimah Naim, Nafiez Zaidi, Yasmien, Che Puteh, Hanis Nabilah, Amalina, Dania Aina, Adam Darwisy, Shazzy Edora

Sinopsis Drama Meh Sandar Lagi

Aneem berjanji yang akan masak sedap-sedap untuk Nadzhan. Dia akan cuba sehabis baik kerana dia ingin menjadi isteri yang sempurna buat Nadzhan. Di makmal baru pula, Nadzhan menerima kejutan kemunculan seorang doktor baru yang hadir untuk membuat penyelidikan.

Syarifah Aliya meninggalkan Nadzhan sejak kecil lagi kerana ayah Nadzhan mula muflis dan jatuh miskin. Nadzhan berasa kesepian selepas ibunya pergi meninggalkan mereka. Sejak dari itu, dia mula menjadi pembenci wanita. Selepas beberapa tahun, ibunya telah menghantar sepucuk surat secara tiba-tiba menyatakan bahawa dia ingin bertemu semula dengan Nadzhan dan ingin menyambut raya bersama-sama.

Aneem menemui Syed Emir dan memujuk untuk menceritakan tentang Syarifah Aliya. Malangnya, Syed Emir langsung tidak mahu memecahkan rahsia kerana enggan dimarahi Nadzhan.

Tonton Online Drama Meh Sandar Lagi Episod 1 Di Sini

 Klik Di Sini

Post a Comment

2 Comments

  1. kena bookmark ni, senang nak tengok bila ada masa free nanti

    ReplyDelete
  2. sekarang ni cerita ni dah tukar, KO SANDAR AKU LEPUK KO.. hahahaha~ realiti alam rumahtangga.. enjoy gak sekali sekala tengok..

    ReplyDelete
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)