Ticker

6/recent/ticker-posts

Bila Muzik Dan Tarian Bersatu Lahirlah MURFEST 2017

BILA MUZIK & TARIAN BERSATU = SIHAT 
MURFEST 2017



Muzik dan Tarian bersatu atas nama keSihatan bakal berlangsung di Festival (MURFEST) 2017, Putrajaya. Nantikan sesuatu yang menarik untuk diterokai dan dialami oleh masyarakat umumnya.

XHale Asia (M) Sdn Bhd (XHale Asia) mempersembahkan Malaysia Urban Retreat Festival (MURFEST)2017 akan kembali buat tahun keempat penganjurannya bermula dari 3 hingga 5 November di Le Meridien Putrajaya. Dengan sokongan berterusan dari Kementerian Belia & Sukan melalui FitMalaysia & Kementerian Pelancongan & Kebudayaan Malaysia, XHale Asia berhasrat untuk membangun Malaysia ke arah hab pelancongan kesihatan dan kesejahteraan seterusnya menjelang 2020.

"MURFEST telah lama memperkenalkan corak pemikiran kehidupan sihat melalui aktiviti kesejahteraan dan kami meneruskan usaha ini untuk terus melaksanakannya melalui MURFEST. Tahun ini, kami bangga untuk bekerjasama dengan pakar industri yang terlibat untuk meningkatkan lagi intipati festival, " jelas Shobie Malani,pengasas MURFEST.


MURFEST yang bertujuan untuk membangkitkan (Urban Spirit) Semangat kebandaran di dalam setiap individu untuk menjalani gaya hidup yang seimbang dan harmoni. Bertepatan dengan objektif untuk menyediakan platform dan ruang untuk penemuan jati diri, penguasaan diri dan pengetahuan melalui pelbagai amalan kesihatan melalui bengkel & tarian parti kecergasan.

XHale Asia menumpukan strategi pertumbuhannya dalam latihan Kesejahteraan Korporat menerusi kerjasama potensinya dengan HRDF dan Kementerian Belia & Sukan. Trend yang semakin meningkat di kalangan korporat untuk memberi tumpuan kepada kesejahteraan pekerja pastinya satu tanda positif.

ALEJANDRO ANGULO
Pelatih Salsation di rantau ini termasuk pengasas Alejandro Angulo melalui kerjasama dengan 360 Active Studio dan akan berlangsung di The Plaza, LimKokWing University, Cyberjaya.


Juga untuk kali pertama, MURFEST memperkenalkan dan mengendalikan Anugerah & Kecantikan Asia (ABWA) 2017 dengan kerjasama HitMan Solutions Asia. ABWA bertujuan untuk mengenal pasti perniagaan dan individu dalam industri kecantikan dan kesejahteraan, dan untuk menggalakkan landskap bersaing untuk jenamadan syarikat-syarikat dalam pasaran semasa. ABWA akan diadakan pada 29 November di Sunway Lagoon Hotel & Resort.

Shobie meneruskan, "Setiap tahun, MURFEST terus menambah baik dan menambah baik kandungan program dan tahun ini sahaja kami memperkenalkan segmen Anugerah untuk mengakui keunggulan berat badan industri kecantikan dan kesejahteraan. Tanpa pihak berkepentingan penting, industri kesihatan di negara ini sahaja di rantau ini tidak akan berkembang. "

Peserta ke MURFEST 2017 juga boleh mengharapkan pengenalan baru lain ke dalam program termasuk bengkel Master Classes dan percuma untuk semua aktiviti berasaskan komuniti

Menambah nilai kepada Festival adalah JustBe Markets, ruang sehenti kesihatan dan kesejahteraan yang menjanjikan untuk menambah nilai kepada Festival dengan mempamerkan hasil terbaik dalam produk kesihatan organik, buatan sendiri dan homegrown.


XHale Asia juga memeterai Memorandum Persefahaman (MOU) dengan Converge Sdn Bhd, rakan tunggal Fusionex International yang menyediakan platform e-Commerce PKS dan pakar dalam pengambilalihan Analytics dan Big Data untuk perusahaan dan perniagaan di Malaysia. XHale Asia & Converge Sdn Bhd merancang untuk memanfaatkan potensi dalam Kesihatan, Kesejahteraan dan Kecantikan dengan menawarkan bantuan kepada jenama dan pelanggan untuk mengurus, memahami dan memperoleh maklumat dan maklumat berguna melalui pasaran yang berdedikasi. Kerjasama ini memberi tumpuan dalam merapatkan jurang antara perniagaan Kesihatan dan Kesejahteraan dan Kecantikan dan teknologi, seterusnya memberikan pengalaman yang luar biasa dan positif kepada para pelanggan dari pelbagai pasaran di Asia. Dalam kerjasama ini dengan MURFEST, Converge Sdn Bhd akan menyediakan Fusionex ANT dan 8excite sebagai platform digital dan kesetiaan untuk JustBE Markets.


Keluarga dengan anak-anak dapat menikmati kediaman KIDZ CLUB untuk kanak-kanak, memenuhi keperluan emosi dan mental yang sensitif dan berkembang.

Unik di MURFEST 2017, Persatuan Spa Malaysia (AMSPA) juga akan menganjurkan Konvensyen Kesejahteraan AMSPA 1-Hari.

Tiket MURFEST kini dijual mulai dari RM 69.00 hingga RM 399.00 di www.murfest.com dan untuk pertanyaan lanjut sila hubungi support@murfest.com.

JOMM BERDANSA MENARIK
 MENGIKUT RENTAK MUZIK
 SAMBIL MENYIHATKAN TUBUH BADAN.. 
 

Post a Comment

1 Comments

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)