Ticker

6/recent/ticker-posts

Promosi Terhad Starbucks Raikan Cinta


Starbucks Malaysia menjemput semua orang untuk meraikan musim cinta yang menghiburkan ini dengan membawa orang tersayang berkongsi detik-detik kegembiraan dan istimewa bersama secawan kopi dan juga makanan baru yang sempurna. Satu pilihan items juga akan diberikan sebagai gifts door untuk diri sendiri dan pasangan yang hadir.

Bagi menambah sedikit rasa manis di musim cinta ini, Starbucks memperkenalkan pelbagai tawaran menarik dan terhad iaitu minuman istimewa - Chocolate Black Tea dan Earl Grey Jelly Frapuccino, yang mana ia menjadi kegemaran semua yang tidak boleh dilepaskan lagi.

 
Starbucks Chocolate Black Tea dan Earl Grey Jelly

Starbucks Chocolate Black Tea dan Earl Grey Jelly Blended adalah minuman beraroma yang lazat dan digabungkan bersama serta ditambahkan lagi Chocolate Chip dan diakhiri dengan Whipped Cream dan Mocha drizzle.

 
Chocolate Heart Donut

 
Madelaine 

Pada 6 Februari 2018 ini, Starbucks akan melancarkan koleksi Kad Starbucks yang berbentuk jantung yang membawa maksud sebagai penyampai mesej kepada orang yang tersayang. Anda juga akan dapat rasa pencuci mulut Starbucks yang terdiri daripada Chocolate Heart Donut (Dark Coklat dan White Chocolate) dan Madelaine (Orange Honey, Lemon & Green Tea) yang mana ia sangat sempurna kepada semua orang yang mementingkan kehidupan yang bahagia dan terbaik. 

 
Kad Starbucks

Teristimewa buat musim cinta ini, Pink Heart Thermos Starbucks juga boleh didapati untuk membawa kasih sayang anda dan pasangan anda. 

 
Starbucks Gold Thermos 2018 & Pink Heart Thermos


Starbucks Chocolate Black Tea dan Earl Grey Jelly hanya boleh didapati dari 7 - 14 Februari 2018 dengan harga RM18.50. Sementara itu, Pink Heart Thermos Starbucks pula berharga RM128. 

Untuk maklumat lanjut, boleh layari laman web Starbucks Malaysia di www.starbucks.com.my.

Post a Comment

0 Comments