Ticker

6/recent/ticker-posts

Amber Chia Academy Spring / Summer Show Annual Graduation 2018


Amber Chia Academy (ACA) merupakan sebuah akademi permodelan, kecantikan dan solekan yang menghasilkan lebih daripada 100 juara dari pelbagai pertandingan seperti permodelan, kecantikan dan solekan. Pada April 2018 lalu, telah berlangsungnya satu acara tahunan Spring / Summer Show Annual Graduation 2018 dari Amber Chia Academy yang diadakan di Pavilion, Kuala Lumpur bersama Inspirasi Cinta Lounge oleh Blu Inc. dan turut dihadiri lebih 300 tetamu bagi menyaksikan 200 pelajar lepasan bidang permodelan, permodelan kanak-kanak, solekan dan gaya rambut.


Koleksi-koleksi pakaian ini diperagakan sendiri secara rasmi oleh graduan-graduan pelajar ACA dengan bergaya dan berketrampilan. Dengan bertemakan Srping / Summer 2018, ACA amat berterima kasih kepada penaja-penaja hebat yang terlibat secara langsung mahupun tidak langsung seperti Presenter Pensonic, Penaja Utama Joseristine, Penaja Makeup Makeover rasmi Paris, Penaja Perhiasan Rasmi Thomas Sabo, Penaja Pakaian Rasmi Parkson, French Connection, KL, MARQ, MAVE, The Savile Row Com, Nerdunit dan De Institute of CreaHve Arts & Design oleh UCSI University; Kanak-kanak Rasmi Pakai Kenzo Kids dari Junior Lookbook Pavilion Kuala Lumpur; Rakan Kongsi Media Sosial Rasmi Seperti Media; Juara Penaja Minuman Rasmi D Fruitz; dan yang terakhir adalah Penaja Tempat Pavilion Kuala Lumpur.


Sebagai penghargaan kepada pelajar ACA, terdapat 12 kategori yang telah dipertandingkan pada malam itu. Antaranya adalah:
MAKEUP
·         Most Promising Makeup ArKst (Bridal) 2018: CHAN WYE YI
·         Most Promising Makeup ArKst (Master) 2018: ASHLEY CHOY MUN YI

MODELLING (ADULT)
·         Most Promising Male Model 2018: CALVIN LEE CHENG NAM
·         Most Promising Female Model 2018: JOEY YONG CHOO YEE
·         Most Commercial Face (Male) 2018: GOH CHENG LAND
·         Most Commercial Face (Female) 2018: TEE WAN YING
·         Best Catwalk (Male) 2018: FONG JIA CE
·         Best Catwalk (Female) 2018: CHAN LEE XUAN

MODELLING (KID)
·         Most Promising Kid Model (Male) 2017: WONG JUN JIE
·         Most Promising Kid Model (Female) 2017: CHANEL CHAN SZE RONG
·         Most Commercial Face (Male Kid) 2017: TEOH JASTON
·         Most Commercial Face (Female Kid) 2017: CHARICE CHAN WAI YEE


Jika anda ingin turut serta dalam Amber Chia Academy, boleh jengah ke laman Facebook dan Instagram Amber Chia dan ACA di bawah:-


Facebook:

Facebook:

Instagram:

Post a Comment

0 Comments