Ticker

6/recent/ticker-posts

Boost App - Cara Tambah Nilai Lebih Mudah, Cepat dan Penuh Ganjaran!

Admin tahu yang anda semua pasti menggunakan telefon bimbit. Dan tentunya anda sudah biasa dengan membeli tambah-nilai ataupun reload untuk pelan prabayar anda di kedai runcit mahupun menerusi online banking. Tetapi, alangkah baiknya jika ada cara tambah-nilai yang lebih mudah dan dapat ganjaran menarik kan!
Jadi, Admin nak memperkenalkan Aplikasi Boost yang menawarkan cara tambah-nilai yang sangat mudah di mana-mana sahaja anda berada, pada bila-bila masa dan anda juga turut berpeluang menikmati ganjaran yang lumayan. Proses tambah-nilai pelan prabayar anda akan menjadi lebih seronok!
Aplikasi Boost
 
Aplikasi Boost ini sudahpun diterbitkan di Aplikasi Google Play Store dan anda semua boleh memuat turunnya sekarang! Namun, buat masa permulaan ini, Aplikasi Boost hanyalah untuk pengguna pelan prabayar Xpax. Pengguna Xpax boleh menikmati RM10 Boost Kredit PERCUMA apabila mendaftar akaun di Aplikasi Boost. Tawaran ini akan tamat tidak lama lagi! Jadi, jangan lepaskan peluang yang ada ini!
 
Untuk maklumat lanjut mengenai Aplikasi Boost: KLIK DI SINI.


Post a Comment

8 Comments

  1. boost app ni hanya untuk pengguna android download saja ke ? atau pengguna ios pun boleh download ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sepatutnya kedua2 pun boleh guna lah... tapi aku x tau kenapa selepas download dan register akaun tu aku x dpt login pula... Mmg butiran aku seperti email dan password semuanya betul, buat masa saja..

      Delete
    2. @Amirul Anda ada check dgn customer service mrk x? Biasanya mrk akan tolong.

      Delete
    3. dalam informas yang boost app bagi , buat masa ni , hanya pengguna andrroid sahaja boleh install , kalau pengguna ios , mungkin kena tunggu masa depan baru boleh mereka bai service untuk pengguna ios

      Delete
  2. tengah fikir nak guna app ini , tapi dengarnya ada yang cakap boost app ini betul betul bagus untuk orang yang guna prepaid , tapi ada juga orang yang cakap tak bagus, keliru sekarang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau tanya aku, aku akan cakap x bagus lah.. kerana walaupun kita dpt ganjaran dgn reload guna app ini tetapi ia mengambil masa yg terlalu lama utk kumpul point2 tersebut, mcm x ada byk guna pun jika perlu sampai setahun utk tukar benda..

      Delete
    2. saya guna app ini selama satu bulan , dalam masa ni saya guna app ini tak ada apa apa masalah pun, lagi saya dapat banyak diskaun semasa beli barang selepas guna app ini , app ini best la untuk saya

      Delete
    3. ya bukan saja awak boleh dapat diskaun voucher , selagi awak top up sekurang kurag rm 5 , awak juga boleh dapat percuma rm5 prepaid kredit

      Delete
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)