Ticker

6/recent/ticker-posts

HasBro Toy Memperkenalkan 2 Produk, Lost Kitties & Lost Stars


Apa yang lebih menyeronokkan apabila anak-anak anda dapat mengumpul koleksi barangan kegemaran mereka tanpa ada sedikit keraguan yang misteri untuk merasakan keseronokan? Pihak Hasbro telah memperkenalkan dua produk terbarunya iaitu Lost Kitties Blind Box & Lock Stars untuk dijadikan koleksi tahun 2018 ini. Kedua-duanya didatangkan khas dalam bentuk anak patung dengan sentuhan yang sangat menarik dan anda hanya boleh mengetahuinya apabila anda membukanya.
Tambahkan lagi pengalaman anak-anak anda untuk mencari Kitties yang hilang dengan cara menggali setiap sebatian lembut yang disediakan dan cuba membentuk untuk mencari 36 ekor kucing yang berbeza kepunyaan anda. Dalam keadaan tertahan membuang air kecil, lakukan sahaja untuk terus ke tandas. Kemudian, setelah selesai kewajipan itu, cipta lah imaginasi terbaik untuk membentuk sebatian tersebut dan mewujudkan dunia buat anak kucing yang tersembunyi itu. Gunakan panduan yang ada untuk mencari watak individu atau skuad. Setiap skuad kucing mempunyai minatnya tersendiri dan setiap anak kucing mempunyai 8 kumpulan dan ciri-ciri keperibadian yang unik dari flamboyant #workinit kepada #scaredycats. Anda perlu mengumpulkan kesemua 36 ekor kucing itu untuk menambah koleksi dunia Lost Kitties anda.

Kanak-kanak yang sedang bermain juga boleh mengunci permainan ini dengan diri mereka dengan cara:

Lock Stars figures, the collectable lock accessory that's full of surprises. Each Lock Stars figure includes, 2 keys, 2 charms -- 1 hidden inside the belly -- and a mystery mini lock pal! Kids will love collecting all the robots, monsters, animals, and other funky characters that help them express their own individual style.

Secure your style
dengan koleksi Lock Stars terkini untuk melengkapkan pakaian anda dari pelbagai jenis robots, monsters, animals dan watak funky yang lain. Jom pilih gaya Lock Stars anda sekarang! Koleksi ini turut didatangkan dengan mini lock pal yang tersembunyi dan menunggu anda untuk menyelesaikannya. Hanya dengan menggunakan kekunci yang disediakan, anda perlu membuka kunci tersebut untuk mengeluarkan kejutan yang tersembunyi. Rock on with these locks and latch them on to your bags, shoes or other clothing and get your style on lock down. Additionally, search for the "Superstar" lock to complete your collection!




Menurut Wu Hsiao Mae, Pengurus HasBro Toy (Malaysia), “We wanted to add the element of surprise to our collectibles to build a sense of anticipation. The trend of anticipating what’s in a box adds to the fun of unboxing, and we wanted to recreate the experience of opening a box not knowing what’s inside, and be further surprised by the contents of the box. There is something for every child out there with the wide range of characters for both products, and every purchaser will be sure to find a collectible that resonates with their personality or style”.

Pembungkusan lengkap untuk Lost Kitties didatangkan khas dengan 1 Kitties Lost figure yang membentuk kompaun, 2 aksesori, meme sticker dan collector’s guide manakala Lock Stars pula didatangkan dengan 1 kunci dekoratif, 2 kunci, 1 kunci pal dan 2 aksesori pesona. Lock Stars digunakan sebagai hiasan sahaja dan bukannya peranti keselamatan.
 

Untuk maklumat lanjut mengenai produk terkini, boleh layari website di bawah
https://www.hasbro.com/en-my/

Post a Comment

0 Comments