Ticker

6/recent/ticker-posts

Pelancaran Produk Baharu dan Duta Rasmi Anas Cosmetics

Kecantikan dan wanita tidak dapat dipisahkan lagi. Kali ini ANAS Cosmetics telah melancarkan pelbagai produk baharu buat semua rakyat Malaysia yang bertempat di Kuala Lumpur dengan penuh kemewahan dan glam serta dihadiri ramai selebriti terkenal. Produk-produk ANAS merupakan inspirasi kulit orang Asia. Jadi, ia sangat menepati semua rakyat Malaysia.


Rangkaian baharu dari ANAS yang sangat bergaya penampilannya, Ultra Madness Super Volume Mascara dan Concealers menjadi kegilaan trend masa kini fesyen anak muda. 


ANAS Cosmetics ditubuhkan pada bulan Ogos 2017. Ia ditubuhkan bilamana ramai dalam kalangan wanita Asia tercari-cari produk yang sesuai dengan kulit mereka. Dan dari situ ANAS menginspirasikan impian mereka dengan keluaran produk terbaik untuk wanita Asia. Kesemua produk yang dibuat sangat sesuai dengan wanita Asia bagi tujuan mengangkat isu utama yang mereka hadapi setiap hari.

“We put our focus into being the first local product that goes international with a quality that aligns with the global standard. We put a lot of thoughts, research and hard work into our products with hope to fulfil women’s desire in wearing make up that truly suit their skin flawlessly”, said Mr Anas Zahrin, the Managing Director and Founder of Anas Cosmetics at the event.

Ia sememangnya istimewa kerana ANAS turut mengumumkan duta rasmi mereka yang pertama iaitu Ayda Jebat. Dengan memperjuangkan hak wanita yang ingin sentiasa cantik dan sihat serta produk diyakini, ANAS meraikannya dengan memunculkan Ayda Jebat selaku duta rasmi yang sangat cantik.
Dengan penampilan Ayda Jebat yang cantik, kuat, moden dan berani, ANAS mempersembahkan Ayda Jebat dan mengharapkan kolaborasi antara selebriti terkenal itu dapat menembusi produk ANAS ke pasaran dunia.




Ingin rasai produk-produk terbaharu ANAS? Pastikan anda berada betul-betul di tempat yang betul kerana ANAS akan menyinari kecantikan dalam hidup anda!


Post a Comment

0 Comments