Ticker

6/recent/ticker-posts

Super Day, Super Experience! Rasai Pengalaman Berswafoto Dengan V15Pro

Pembeli terawal menerima hadiah percuma DJI Spark Selfie Drone & Vivo Gift Box. Tahniah!

Vivo Malaysia meraikan tawaran buat peminat gadget yang ingin merasai pengalaman menggunakan teknologi AI terbaharu dengan V15Pro. Jualan promosi itu diadakan secara eksklusif di Sunway Pyramid (Blue Atrium) pada 02 Mac 2019 lalu. Promosi ini menjanjikan tawaran hebat pad harga serendah RM1,799 dan akan membawa pulang hadiah percuma berupa DJI Spark Selfie Drone dan Vivo Gift Box

Vivo V15Pro yang dihebatkan dengan teknologi AI yang mempunyai Elevating Front Camera pasti memberi pengalaman anda berswafoto dengan 32 Megapixel kamera hadapan dan rasai pengalaman bergambar dalam Night Mode.

Pelancaran Vivo Super Day oleh Mike Xu (CEO of Vivo Malaysia)

Menariknya lagi penyanyi tempatan China Season 2, Jeslyn Khoo Kit Ying  akan tampil untuk meraikan kemeriahan Vivo V15Pro. Selain itu, turut menampilkan maskot vivo yang pasti menghangatkan lagi suasana dalam acara Vivo Super Day V15Pro!

Penampilan khas dariJeslyn Khoo Kit Ying


Jadi tunggu apa lagi? Jom beramai-ramai memeriahkan suasana acara Vivo Super Day untuk hari terakhir ini (03 Mac) dari jam 10 pagi sehingga 10 malam. Dapatkan pembelian terawal untuk merebut peluang menerima hadiah percuma dari Vivo.

GAMBAR SEKITAR ACARA VIVO SUPER DAY V15PRO 2 MAC 2019

V15Pro yang awesome!!

 Model bersama V15Pro yang hebat

 Reaksi pengunjung melihat kecanggihan teknologi V15Pro

 DJI Spark Selfie Drone

Pembeli terawal menerima hadiah percuma DJI Spark Selfie Drone & Vivo Gift Box. Tahniah!

Post a Comment

1 Comments

  1. mmg best tgk spec vivo v15 ni..skrg liez duk survey jugak hp yang best utk ambik gambar sebab mcmbest bwk hp dari camera bila g event..

    ReplyDelete
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)